سخنگو فدراسیون کشتی با بیان اینکه «علیرضا دبیر» به وعده خود در اجرای عدالت در انتخابی‌ها عمل کرد، گفت:‌ هر کشتی‌گیر با عملکرد خودش، شانس پوشیدن دوبنده تیم ملی را دارد و نیازی به انتخاب از طریق شورای فنی نیست.

امامی:‌ دبیر به قول خود در اجرای عدالت در انتخابی‌ها عمل کرد

به گزارش قدس آنلاین، محمدابراهیم امامی اظهار کرد: چرخه انتخابی تیم ملی بر مبنای عدالت محوری است و بر همین اساس به کشتی‌گیران بر اساس عناوین و جایگاهی که دارند توجه شده و همه مدعیان با حضور در رقابت‌های داخلی و بین‌المللی شانس پوشیدن دوبنده تیم ملی را دارند.

وی ادامه داد: چرخه انتخابی تیم ملی از رقابت‌های انتخابی استان‌های سراسر کشور شروع شده و نفرات برتر در اوزان مختلف راهی مسابقات قهرمانی کشور خواهند شد، همچنین به دلیل محک زدن بهتر کشتی‌گیران عملکرد آنها به صورت چرخشی در رقابت‌های داخلی و بین‌المللی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. پس از پایان رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور، نفرات منتخب و جوانانِ آینده‌دار از سوی کادر فنی انتخاب و در بهمن ماه به یک تورنمنت بین‌المللی در روسیه اعزام خواهند شد.

امامی همچنین با بیان اینکه فدراسیون از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا به امروز ۹۶ میلیارد تومان دریافت کرده، گفت: ۷۰ میلیارد از این بودجه از ردیف بودجه مجزایی هست که از تبصره ۱۴ از سوی مجلس شورای اسلامی به کشتی به عنوان ورزش اول و افتخارآفرین تعلق گرفت و سازمان برنامه و بودجه آن را اجرایی کرد. در کنار این بودجه ما برای سال جاری ۴۱ میلیارد بودجه مصوب در وزارت ورزش داشتیم که تا به امروز ۲۶ میلیارد آن به حساب فدراسیون کشتی واریز شده است.

سخنگوی فدراسیون کشتی یادآور شد: در طول سال بیش از ۴۰ اعزام به مسابقات بین‌المللی، آسیایی و جهانی داریم و مبلغ پرداختی وزارت ورزش و جوانان حتی هزینه چند اعزام ما را به مسابقات قاره‌ای و جهانی تأمین نمی‌کند. از معاون وزیر ورزش(آقای سیدمحمد پولادگر) خواهش داریم به میزان بودجه اختصاص داده شده از سوی وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون و اقدامات انجام شده در این فدراسیون توجه داشته باشد و سپس در این خصوص اظهار نظر نماید.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.